O autorce konceptu institutu

13.08.2019

Mgr. Hana Antonínová


Umělkyně, Muzikoložka, Harmonizérka, Mystička


Autorka Hlubinné harmonizace - nového mystického směru, který je formou rozvoje vlastní osobnosti na základě propojení duchovního a hmotného života.

Přinesla prvotní ideu, odborné informace z oblasti hudby a duchovní informace z oblasti spirituální.

Po velké osobní transformaci v roce 2011 přijala mnoho důležitých informací channelingem, přímou cestou z Univerzálního vědomí. Všechny tyto cenné záznamy zdokumentovala, a připravila tak metodickou příručku Hlubinné harmonizace. Celý tento vývojový proces trval přibližně čtyři roky, než byla příručka předložena poprvé ve formě brožur. V současné době je již dílo uceleno do celých skript a popisuje unikátní metodu, díky níž je možné dojít do poznání svého vlastního nitra pomocí univerzálních informací, hudby a barevné kompozice, a uzdravit tak sebe, své vztahy a pomoct i okolí. Autorka zde využívá znalostí z mnohaleté harmonizační praxe a odbornosti v oblasti hudební vědy.

Proč jsem přišla

Jsem nositelkou pravého duchovního světla, které rozráží zátěžové pole všech, se kterými přicházím do kontaktu. Tímto se otevírají veškeré zátěžové programy člověka - i skryté, o kterých sám neví , a začínají se transformovat. Tím může docházet k negativním reakcím člověka, který reaguje na tento očistný proud zrcadlící mu jeho vlastní zátěže. Tato reakce může probíhat tak, že své zátěžové programy vidí na druhé osobě, která pouze zrcadlí jeho zátěže.

Světlo odráží zpět veškeré negativní činy, myšlenky a slova ze zátěžového pole člověka, a tím má daný člověk pocit, že je mu ubližováno. Vzhledem k tomu, že většina zátěžových energií včetně zátěžových programů je uložena na nevědomých a podvědomých úrovních, daný člověk o těchto zátěžích vědomě neví. Protože se veškeré děje projevují do hmoty v reálném čase, probíhá reakce zátěžového pole na pravé světlo ihned při vzájemném prostoupení světelných - vědomých polích, při osobním setkávání.

Přišla jsem proto, abych pomohla očistit vědomé informace mnoha lidem a zanechala zde velké užitečné dílo. Jednou součástí je učebnice metodologie Hlubinné harmonizace, která obsahuje informace tak, jak mi byly sděleny přímo z Univerzálního vědomí. Prošla jsem velkými nástrahami a pokusy jiných lidí, kteří měli za úkol ohrozit vznik a distribuci mých děl, ale vždy jsem si udržela svou pravou cestu. Na ní mě celý život drží má hluboká pravá víra, silná intuice a šťastná hvězda, pod kterou jsem se narodila. V průběhu času jsem pochopila, že k víře patří i důvěra. Teprve pak je možné dosáhnout dokonalé harmonie celku - v rovnosti vnějšího a vnitřního světa.

H. ANT.

© 2018 Institut aplikované Hlubinné harmonizace. Naše služby a produkty jsou chráněny ochrannou známkou.Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky